برنامه های دهه کرامت در تداوم طرح ملی راهکار برگزار می شوند 
برنامه های دهه کرامت در تداوم طرح ملی راهکار برگزار می شوند 

برنامه های دهه کرامت در تداوم طرح ملی راهکار برگزار می شوند 

مجید خوبی زاده گفت: برنامه های دهه کرامت امسال با توجه به شیوع کرونا متفاوت تر از سال های گذشته و در راستای تداوم طرح ملی راهکار برگزار می شوند.
شناسه خبر : 939313 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۱۸

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت، گفت: برنامه های دهه کرامت امسال با توجه به شیوع کرونا متفاوت تر از سال های گذشته و در راستای تداوم طرح ملی راهکار برگزار می شوند.

دبیر اجرایی شورای هماهنگی دهه کرامت جنوب کرمان افزود: در همین راستا یکی از برنامه های پیشنهادی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان برای اجرا در دهه کرامت، برگزاری طرح کمک کریمانه می باشد و به همین منظور کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با جلب کمک های خیرین و مردم به نیازمندان محله کمک کنند.

وی اظهار کرد: ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای اجرا در دهه کرامت حول محور فضای مجازی برگزار می شوند و در همین راستا جشن های کرامت در قالب ۱۰ شب ۱۰ مسجد مجازی، پیشنهاد بعدی ما به کانون های برتر فهما است و در همین خصوص هر شب یک جشن مجازی از سوی یکی از کانون های حائز رتبه برتر فهما برگزار می شود.

خوبی زاده ابراز کرد: برگزاری مسابقه های مجازی کتابخوانی با محوریت سبک زندگی و سیره حضرت رضا علیه السلام  و حضرت معصومه (س) ویژه نوجوانان و جوانان، برگزاری مسابقه مجازی نقاشی و قصه گویی ویژه کودکان با هدف آشنایی کودکان با شخصیت امام رضا علیه السلام و حضرت معصومه (س)، از سایر برنامه های پیشنهادی ما است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان عنوان کرد: کانون ها می توانند در دهه کرامت هر شب راس ساعت ۸ صلوات خاصه امام رضا علیه السلام را از گلدسته های مسجد پخش کنند.

وی در خاتمه بیان کرد: از دیگر برنامه های پیشنهادی دهه کرامت، اجرای خیابانی گروه های سرود است و در همین راستا کانون هایی که گروه سرود دارند می توانند با بهره مندی از این ظرفیت، سرود اجرا کنند.

پایان پیام/ 586